Det 56. københavnske 6-dagesløb skal køres den 1. til 6. februar 2018. Der er rigtig mange muligheder for at blive partner ved det københavnske 6-dagesløb i Ballerup Super Arena. To af de oplagte muligheder er at blive sponsor for et par eller få en reklame på banen. Muligheder for dette kan du læse mere om her: Køb dit eget par til 6-dagesløbet: Et par sponsorat er både original og iøjnefaldende måde at profilere sig på i forbindelse med 6-dagesløbet. Par sponsoraterne er en af de ældste reklameformer i forbindelse med det københavnske 6. dages løb, men stadig en af de populæreste. Sikkert fordi der er tale om en effektiv kombination af synlighed og engagement. Som parsponsor får du: - Sponsornavn og logo på rytternes tricot - Sponsornavn nævnes i højtaleren i forbindelse med parret (ved præsentation, æresrunder, vundne omgange mm.) - Sponsor har ret til at dekorere parrets kabine på inderkredsen - Sponsors logo placeres i forbindelse med omtale af parret i det trykte program - 1/1 side annonce i fire farver i overfor omtalen af parret i det trykte program - En af de attraktive loger på opløbssiden med 10 pladser til fri disposition under hele 6-dagesløbet Reklame på bane og barriere Der er næppe nogen sportsbegivenhed, der giver en stærkere profilering af de “faste” reklamer end banecykling. Fordi reklamen er anbragt på banelegemet, direkte der hvor begivenheden finder sted. Reklamen er simpelthen ikke til at komme udenom – i bogstaveligste forstand. 6-dagesløbet er en mediebegivenhed, der traditionelt får stor dækning, ikke mindst via TV og andre elektroniske medier. En reklame på cykelbanen er derfor en god og synlig investering.